Dinsdag 13 augustus 2024, is een memorabele dag!

Niet alleen vanwege de tropische temperaturen of het feit dat half Nederland op de stranden, campings of thuis aan het genieten van een welverdiende vakantie is…

Nee, vandaag is ook de dag dat Gerrit Dijkslag exact 40 jaar lid is van AVA`70. Een bijzonder heugelijk feit natuurlijk, dat we dan ook zeker niet ongemerkt voorbij willen laten gaan, want de atleet maakt deel uit van de A-selectie en loopt daarnaast nog altijd tal van wedstrijden. Aan het begin van het jaar stelt hij zeer zorgvuldig zijn eigen wedstrijdprogramma samen en kiest hij uitdagende runs in binnen en buitenland. Vlak of in de bergen, trails of bijzondere omstandigheden…... Gerrit gaat de uitdaging zeker niet uit de weg. Ter ere van deze heugelijk dag, loopt Gerrit vanavond de Brinkloop in het Drentse Diever.

Alle resultaten worden door hem op vakkundige wijze opgeslagen en zonder problemen schudt hij de resultaten gevraagd of ongevraagd uit de mouw.

Daarnaast is Gerrit Dijkslag ook zeer betrokken bij het wel en wee van AVA'70 en kan de club ook altijd een beroep doen op zijn kennis en vrijwillige hulp bij activiteiten.

AVA`70 en al zijn loopmaatjes feliciteren Gerrit dan ook van harte met zijn 40-jarig lidmaatschap en hopen dat hij nog vele jaren lid van de vereniging mag blijven!