Clubgenoot Mark te Brake nam zondag deel aan de 43e editie van de Mastboscross. Het was de vierde wedstrijd van het Nationaal Crosscircuit en was daarmee gelijk ook de finale van deze kompetitie.De omstandigheden waren extreem, want er lag een witte sneeuwdeken op het parcours en bovendien gaf de thermometer een temperatuur van -10 graden Celsius aan. Desondanks stond de gehele Nederlandse top aan de start en het beloofde dan ook een prachtige wedstrijd te worden. Mark, uitkomende bij de categorie Junioren B, startte gelijk met de Junioren A, en moest 5350 meter afleggen. Na het nodige duw- en trekwerk bij het vertrek kwam te Brake lekker in zijn ritme en liep kort achter de kopgroep. Hoewel het enigszins onduidelijk was op welke plek Mark doorkwam bij het ingaan van de laatste ronde, wist onze talentvolle clubgenoot het tempo hoog te houden tot de finish. Te Brake kwam als 8e junior B over de meet in een uitstekende tijd van 18,01 minuten. Een fraaie plek in het sterk bezette deelnemersveld in het steenkoude Breda en Mark was dan ook meer dan tevreden met het resultaat van deze wedstrijd. In het eindklassement vinden we Mark te Brake terug op een prachtige 7e plaats van het Nationaal Crosscircuit en hij heeft daarmee aangetoond in de sterk bezette wedstrijden heel goed met de top mee te kunnen!