Wim Brinkman loopt  37e  City Pier City in Den Haag.

City -Pier-City

De wedstrijd kende ruim 30.000 deelnemers op diverse afstanden.
Lees hier onder een kort verslag van Wim Brinkman zelf, inclusief uitslag

Om tien uur met de trein vertrokken naar Den Haag voor de halve marathon, na een voorspoedige reis (alle treinen liepen volgens schema)rond half een op het Malieveld in Den Haag .
Hier was het al een drukte van belang met allerlei andere wedstrijden o.a. de 5 en 10 km loop .
Tegen twee uur richting het start vak ,gelukkig mocht ik vooraan starten (vak A ) en net voor de starten hoorden we dat de Graafschap met 1-0 had gewonnen van Den Haag, aan het gejuich te horen waren er meer Super boeren aanwezig .

Ik had me voor genomen rustig te lopen ,zo rond de 4.30 de km ,met een eind tijd in het hoofd van 1.34.00 Van af het begin ging het wel lekker ,al was het wel oppassen met zo veel lopers ( ongeveer 9000) De tussen tijden gaven aan dat het wel iets sneller ging dan dat ik had gedacht ,maar het ging lekker .
Na de 15 km kreeg ik het wel wat zwaarder,  was bang dat ik toch de tol moest betalen voor de te snelle start, maar gelukkig ging het iets naar beneden ,en kon ik me redelijk herstellen.
Bij de 19 km keek ik eens om me heen ,en wie zag ik daar lopen tussen de toeschouwers ,in trainingspak Rob Elijzen. Heb voor de zekerheid nogmaals gekeken en ja hoor hij was het.
Toen ik thuis was heb ik toch maar even gebeld ,en ja hoor Rob was gezellig een dagje naar Den Haag geweest, niet om te lopen ,maar gewoon gezellig met de trein.
Bij het 20 km punt zag ik aan de tijd ,dat ik niet onder de 1.30 zou komen ,maar wel een stuk sneller dan dat ik eerst had gedacht.
Na het omkleden weer met de trein naar huis ,wat ook weer erg voorspoedig ging.
Tevreden over de dag ,en over een mooie loop met veel toeschouwers ,maar ook veel lopers .
Nu op naar Venlo over twee weken, waar het wel weer groot feest zal zijn.
 Naschrift :
uitslag individueel :
Naam Wim Brinkman
Woonplaats ver: AVA '70
Afstand ABN AMRO CPC Loop Den Haag
Categorie M50
Totaal plaats 559 / 7213
Categorie plaats 32
Snelheid 13,962 km/uur
  5 kilometer    21:51 (21:51)
10 kilometer    43:31 (21:40)
15 kilometer 1:04:46 (21:15)