Wim Brinkman, Gerrit te Lindert en Henk Mengers

Zaterdagmorgen half negen ,een aantal atleten van AVA’70 heeft zich verzameld bij het clubgebouw, om te gaan lopen in Twello bij de Green Run.
Deze loop is dit jaar voor het eerst, en staat in het teken van de natuur (van daar Green run ) Henk Mengers ,Wim Rensink Gerrit te Lindert ,Wim Brinkman gaan er de halve marathon lopen en Jan Rademaker wil er de 10 km lopen.
Na een snelle reis komen we aan op het prachtige sport complex in Twello, even inschrijven en nog tijd voor een kopje koffie ,de organisatie is druk in de weer om alles perfect te laten verlopen ,maar het aantal lopers valt nog tegen.
Tijdens het omkleden hebben we dan ook alle ruimte voor ons zelf ,gezamenlijk warm lopen, en dan na de start.
Precies half elf start de halve marathon, en we besluiten om eerst rustig bij elkaar te blijven, want voor Henk en Gerrit is dit de eerst lange duurloop weer na de marathon van Antwerpen.
Het lopen gaat ondanks de wind ,erg plezierig ,maar na 10 km valt het groepje toch iets uit elkaar ,en besluiten we ieder voor zich zelf verder te gaan.
Na twee keer de A1 te hebben gepasseerd ,en langs de hoofdsponsor de VAR te hebben gelopen ,komen we rond de 18 km Twello weer in.
Na nog een plaatselijk rondje richting de finish ,waar de een met iets meer tevredenheid dan de ander binnen komt.
De wedstrijd was erg goed geregeld en het parcours was redelijk ,helaas viel de deelname wat tegen, zeker op de lange afstanden.

Uitslagen:
Wim Brinkman     halve marathon   1.33.04

Henk Mengers     halve marathon   1.34.53
Wim Rensink       halve marathon   1.39.49
Gerrit te Lindert    halve marathon   1.44.26

Jan Rademakers liep de 10Km in  45 Min.... zijn Chip werd waarschijnlijk niet herkend zodat Jan niet in de uitslagen voorkomt. of dit kwam door dat Jan te hard over de registratie matten liep wordt nog over gediscussieerd..

Alle uitslagen
Foto,s